הצוות

שמרית שולמן – בעלים ומאמנת ריצה
אני שמרית שולמן, אמא לשלושה ילדים ונשואה באושר, אולטרה מרתוניסטית, בעלים ומאמנת של מועדון הריצה progRUN. בוגרת קורס מאמני ריצות ארוכות ב"שיאים" מרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב ומאמנת trx מוסמכת.
את הדרך שלי בריצה התחלתי במטרה לרדת במשקל, התאהבתי בחופש, בקלילות, ובעוצמה שיש בריצה. הריצה לימדה אותי שאני יכולה כל מה שאני רוצה. אני רק צריכה לרצות מספיק, להתמיד, וזה יגיע. הריצה לימדה אותי איפוק. סבלנות. הריצה לימדה אותי להתמודד עם משברים, לקחת אויר כשקשה, להסתכל קדימה למרחקים ארוכים.
כיום הריצה היא חלק משמעותי מאוד מחיי. אני מנהלת אורח חיים בריא מבחינה תזונתית וגופנית. עשיתי מהפך של ממש באורח החיים שלי. אני רצה ומתחרה בעיקר במרחקים ארוכים.

אני מאמינה שכל אחד יכול לרוץ, אם רק ירצה. ההתחלה קשה, ולא תמיד מהנה, אבל עם הזמן וההתמדה הריצה הופכת להיות טבעית, זורמת וקלה יותר, עד שהיא הופכת להיות חלק ממך.
אני יודעת שזה לא קל למצוא את הזמן, עם קריירה, משפחה, ילדים, מטלות הבית. אבל מאמינה בכל ליבי שעם קצת תכנון של היום מראש, ויתור על "זמן מת" (לכל אחד יש כזה, גם לאנשים העסוקים ביותר! רק צריך לזהות אותו) ורצון עז לעשות את השינוי – כל אחד יכול למצוא לעצמו את הזמן לתת לעצמו את המתנה הנפלאה הזו.
אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לעולם המופלא של הרצים.

רותם מלמד סבאן – מאמנת ריצה
אני רותם, נשואה לאבישי ואמא לשלושה מופלאים – עומר, אורי ונטע.
הרומן שלי עם עולם הריצה התחיל אחרי הריונות, לידות וניסיונות לא מוצלחים לירידה במשקל. התחלתי מאפס, חסרת כושר לחלוטין.
ראיתי מסביבי אנשים רצים והחלטתי לתת לזה צ'אנס. יש משהו מאוד חזק ועוצמתי בריצה שתפס אותי מיד. משהו בקבוצה ובביחד. משהו בקושי, ביעד חדש ומרגש. משהו חשוב וגדול בהגשמה העצמית.
הדרך עצמה לא תמיד קלה, אפילו הרבה פעמים קשה, אבל עם התמיכה מסביב, פירגון ושק מלא בכלים – מזיזים את כל הפחדים הצידה, מתמידים ומגיעים למקומות שאף פעם לא היית מעזים.

שחף עזרא – מאמנת כושר
אני שחף, אני מגיעה מתחום החיזוק והעיצוב. בהכשרתי אני מאמנת כושר מטעם וינגייט, מדריכה קורסים לעיצוב וקבוצות ריצה.
הריצה בשבילי זה זמן להתנתק, להיות עם עצמך, ולחשוב.
אני שואפת להביא את המתאמנים שלי למצב שהם ימצאו את האי הקטן והשקט הפרטי שלהם בריצה. זה לא קל, ודורש התמדה, והגעה גם אם לא תמיד זה נוח, כדי להגיע למצב של יכולת לרוץ ככה בכיף ולתת לאנדרופינים להשתחרר.

יעל לקשמי – מדריכת יוגה
"בריאות היא עושר, שלווה בהכרה היא אושר, יוגה מראה את הדרך" סוומי וישנו דיבננדה.
שמי יעל, מתרגלת יוגה משנת 2000 ומלמדת יוגה ותנועה משנת 2004.
משמעות המילה יוגה היא אחדות. בתרגול היוגה אנו שואפים להגיע למצב של אחדות ואיזון בין גוף לנפש. כדי להשיג מצב זה, תרגול היוגה פועל בכמה רבדים:
*תרגול פיזי – התרגול תורם להתארכות השרירים ולשיפור הגמישות, חיזוק השרירים, הרחבת טווח תנועת המפרקים, שיפור שיווי המשקל והיציבה.
* נשימה- פיתוח מודעות לנשימה, המעמיקה את התרגול הפיזי ויוצרת איזון מנטלי.
* הרפיה- היכולת להרפות מתחים, פותרת בעיות גופניות הנובעות ממתח לא מודע.
שילוב זה מהווה פעילות משלימה נהדרת לריצה ואימוני כוח וחיזוק.
תרגול היוגה נותן כלים לשמירה על איזון בין כוח ומאמץ הנדרשים באימוני הריצה לבין מתיחות איזון הרפיה המשתלבים באימוני היוגה.