קבוצת ריצה

 


במועדון הריצה progrun פועלות קבוצות ריצה שמותאמות על פי רמת המתאמנים, החל ממתאמנים שלא רצו מעולם והחליטו לעשות צעד ראשון בעולם הריצה ועד למתאמנים מנוסים שרוצים לשפר את תוצאותיהם או להעלות מרחקים ולעבוד תחת בקרה וליווי מקצועי.
המתאמנים עובדים על פי תכנית מסודרת, בהדרכת מאמנת ריצה מוסמכת. במשך השבוע משובצים אימוני ריצה כל יום ואימוני חיזוק, המתאמנים רשאים להגיע ללא הגבלה לאימונים שמתאימים להם על פי התכנית שלהם. בנוסף, יקבלו אימון "שיעורי בית" אותו מבצע המתאמן באופן עצמאי לבד או עם חבריו לקבוצה. לעיתים קרובות נוצרות חברויות של ממש בתוך הקבוצה, והמתאמנים נפגשים לעשות יחד את שיעורי הבית.
התכנית מותאמת באופן אישי על פי יכולתו והתקדמותו של כל אחד מהמתאמנים, ומלווה בתמיכה מקצועית לכל אורך הדרך.
מתאמני progRUN משתתפים יחד במרוצים שונים בארץ, ונהנים מאירועי ריצה, אירועים חברתיים מגבשים בפנים ומחוץ לקבוצה.

איזו קבוצה מתאימה לי?

קורס מתחילים
קבוצת מתחילים מאפס, מיועדת למי שנעלי הספורט שלו מעלות אבק בארון, למי שמרגיש שקשה לו אפילו לרוץ כמה מטרים לתחנת הרכבת, למי שחלם להיות כמו אותם אנשים בטיילת שרצים בקלילות להנאתם ולא יודע איך מתחילים…
הקבוצה עובדת על פי תכנית הדרגתית מאוד, בתוך 20 שבועות מגיעים מאפס לחמישה קילומטרים של ריצה רצופה נוחה.
מהליכה ועד ריצה, שלב שלב, דקה אחר דקה, תוך שימת דגש על טכניקה, חיזוק של השלד והשרירים כדי להתאים את הגוף לעומס החדש שנוצר, לימוד שליטה מנטלית והתגברות על אתגרים בדרך למטרה.
לאורך השבועות, מתגבשת קבוצה של אנשים שבאים כולם במטרה אחת משותפת. החברות שנוצרת מוסיפה שני אלמנטים חשובים מאוד שמסייעים להצלחה של המתאמנים – תמיכה הדדית והנאה מהדרך.
אני מאמינה שאפשר להתמיד, להשקיע ולהתאמץ וכתוצאה מכך להצליח רק כשהדרך נעשית בהנאה ובסיפוק. לאחר סיום הקורס, יוכלו המתאמנים להשתלב במערכת האימונים הכללית של פרוגרן. במהלך הקורס, מוזמנים המתאמנים להשתתף באימוני החיזוק המשלימים שבמערכת באופן חופשי.

אימוני הריצה במערכת
עלייה במרחקים או שיפור קצבים מבוצעת על פי תכנית שמותאמת אישית, בהדרגתיות ובבקרה מקצועית, על ידי מגוון אימוני ריצה שמועברים על ידי מאמנות ריצה מוסמכות, ומשובצים במשך השבוע, לפעמים גם כמה אימונים במקביל, כדי לאפשר גמישות בלוח הזמנים הצפוף של החיים.

במשך השבוע מתבצעים אימוני איכות מסוגים שונים, במטרה לחזק את הגוף מנטלית ופיזית. אימוני איכות מדויקים מרחיבים את הטווח האנאירובי , משפרים סיבולת לב ריאה, צריכת חמצן, כח השרירים, ומכינים בבטחה את הגוף לעמוד באתגרים הלא פשוטים שהמתאמנים מציבים לעצמם.
בכל הקבוצות , בכל רמה, הדגש המרכזי הוא על ההנאה.
אם נהנים – מתמידים, ואם מתמידים…מצליחים.

בהצלחה לכל המתאמנים!
למערכת השעות, לחצו כאן.