אימונים משלימים

בפרוגרן מאמינים שאימוני חיזוק משלימים הם חלק בלתי נפרד מתכנית האימונים,
ולכן, אנו מציעים למתאמנינו מבחר סוגי אימוני חיזוק , כדי שכל אחד ימצא לעצמו את מה שהוא אוהב ויתמיד, ובכך ישפר את הריצה שלו, את הכושר הגופני שלו, וימנע פציעות.

במערכת השבועית משובצים אימונים משלימים מגוונים:

אימון הTRX/פונקציונלי
הוא קבוצתי, דינאמי, מלווה במוסיקה מקפיצה ואווירה כייפית, תוך מתן דגש על ביצוע נכון ומדוייק של התרגילים והדרגתיות בביצוע, על פי התקדמותו האישית של המתאמן.
עבודה עם רצועות TRX, גומיות, אגרוף, משקוליות, קאטלבלס, פיתות, כדורי כח ועוד.

מערך השיעור בנוי כך שהוא מאפשר עבודה על כל קבוצות השרירים בגוף באופן מאוזן, ומשיג פיתוח כח, שיווי משקל, הגדלת טווח תנועה, גמישות ויציבות שרירי הליבה תוך התאמה מיוחדת לצרכיהם של הרצים בפרט.

חיזוקים
אימון מגוון, שעובד על חיזוק כל הגוף, שיווי משקל ויציבה. עבודה עם משקל גוף ושילוב עם אביזרים כגון משקוליות וגומיות.

יוגה
בריצה אנחנו מכווצים ומכווצים, הגיע הזמן לדאוג גם לגמישות והארכת השרירים!
עבודה על יציבה, גמישות, הגדלת טווחי תנועה, רוגע ואיזון.